петък, 14 юни 2013 г.

ОБОЖАВАМ ДА СЪМ ПЪРВИ

Срещите ни с екипа на  Бизнес информационен каталог продължават. Днес ще Ви запознаем с Лъчезар Манчев. Той работи в отдел "Продажби".Обожава работата си, купоните с приятели и пътуванията. Лъчо, както всички му казват е много позитивно настроен към живота и обича предизвикателствата. Всичко останало, можете прочетете сега:


Как се чувстваш във фирмата"/ НИТЕЛ М ЕООД / ?

Чувствам се прекрасно, работната среда е невероятна, всички се разбираме и нямаме пререкания помежду си, както в самият отдел, така и с ръководството на фирмата. Това нещо изключително много спомага за улесняване на работният процес и за това всеки ден да влизам положително настроен в офиса на Бизнес информационен Каталог.


Tи си част от отдел Продажби, което хич не е лесна задача. Какво прави продажбата възможна?

Да и аз не бих казал, че е лесна работа, особено имайки предвид средата, в която живеем и обстановката в държавата. Хората не се доверяват лесно на търговците. За това аз винаги държа да обясня на всеки един клиент максимално разбираемо какво получава за парите си и какви са ползите от услугата, която му предоставяме. За мен са изключително важни лоялните отношения между търговеца и клиента и това те да знаят, че винаги могат да се обърнат към нас за консултация, по какъвто и да е въпрос, относно тяхното on-line представяне. И не на последно място - аз не продавам услуга на клиентите си, аз продавам нуждата от тази услуга!

Важна ли е за  теб -удовлетвореността на клиента?

Удовлетвореността на клиента е истинската награда за всеки търговец. Когато клиента е доволен, тогава продажбата е успешна. Ние от Бизнес информационен каталог изключително много държим на дългогодишните си взаимоотношения с нашите клиенти, а те няма как да бъдат изградени, ако те самите не са удовлетворени от нашите услуги.

Кое дава стимул да продаваш повече и повече?

ОБОЖАВАМ ДА СЪМ ПРЪВ. Страшно много ме мотивират игрите и състезанията в екипа ни, полудявам ако не победя, не винаги се получава, но се стремя да е така. Целта ми е да продавам колкото се може повече всеки ден, това е единственият начин да подобря нивото си на търговец.

Важна ли е работната среда за успешните продажби?

Да работиш в добра работна среда е едно от най-важните условия за успешни продажби. Когато се чувстваш добре на работното си място можеш да се отпуснеш, да работиш спокойно и да си максимално позитивен спрямо клиентите си, което винаги се усеща и е стъпка към успешната продажба.

Стига толкова с работата. Как прекарваш свободното си време?

Много е важно човек да си почива качествено, за да може да дава всичко от себе си когато е на работа. Сутрин тичам в парка, което ми дава възможност да събера мислите си и да се тонизирам за работният ден. След работа съм или на фитнес, или в някое приятно заведение с приятели. Weekend-ите предпочитам да прекарвам извън София, прибирам се до родният ми град, за да се видя със семейството си, или с компания си правим кратки екскурзии в България и близките страни.


Разкажи ни някоя комична случка с клиент?

Толкова са много, че не знам от къде да започна. Аз най-много се забавлявах, когато един клиент ми обясни, че пари няма, но има много ракия и ако искаме може да отидем при него на гости, да изпием по някоя ракия и да се разберем :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар