Доста често срещан въпрос е има ли скучни или направо безинтересни
индустрии за популяризиране. „Скучното“ и неинтересно за някои обаче се
оказва интересно за много други. Всеки бизнес, колкото и е
„безинтересен” да е той или продукта, който предлага винаги има сензация стига
да се потърси по-задълбочено.
Ето и няколко основни начина за по-лесно популяризиране в търсачките:
1. Намерете подобни сайтове на вашият собствен - Фирмите с подобна дейност на Вашата са точно тези, с които трябва да се борите за предните позиции в търсачките. Затова полезно ще е да откриете по-реномираните такива и да разберете няколко основни неща:
-с какво се занимават сега, какво е общото между фирмите Ви, какви услуги предлагат те, какви са мненията за тях от клиенти, така ще получите необходимата основна информация с какво тези конкурентни фирми превъзхождат Вашата. Намирането на конкуренцията не е трудно, но при подобни бизнеси /както в примера по-горе/, почти няма какво ново да се каже, или конкуренцията с други фирми е минимална. Затова бъдете постоянно готови за появата на новини по темата.
2. Търсенето на новини за конкретният бранш в Google.bg – е една доста добра идея, защото ако работите за подобен безинтересен бизнес, например за ядрени материали, ще има много безполезна информация, както и новини,но ще откриете например нещо малко, много интересно/ например закон за безопасно използване на подобни материали, в който са обяснени всички основни неща/, което ще помогне след като се е изчерпала вече цялата информация за дейността или продукта. Новини, статистики, класации и въобще каквото ново може да се открие по темата е от полза, за да даде преднина на бизнеса или продукта.
3. Вмъкнете популярен бранд и имена в бранша –Това е е може би най-интересният метод . Когато сте се изчерпили напълно, просто потърсете новина за голям бранд във вашият бранш, с който в последният период има някаква грандиозна промяна/смяна на директор, промяна на собственик, та дори и някакви сензационни разкрития около съдружници и.т.н./ или знаменитост, свързана с бизнеса ви/например някоя популярна личност, чието име е свързано с бранша, в който Вашата дейност се развива. Потърсете и използвайте всякаква подобна информация, било то спекулация, афера или други подобни. Затова една индустрия колкото и „скучна” и безинтересна да изглежда и наистина да е такава, може лесно да следвате тези няколко съвета и ще забележите настъпилата промяна.
Ако все пак посочените съвети се окажат трудно приложими и неефективни за Вас, то се свържете с нас за консултация, за да бъде оптимизацията максимално полезна за Вашият бизнес.
Ето и няколко основни начина за по-лесно популяризиране в търсачките:
1. Намерете подобни сайтове на вашият собствен - Фирмите с подобна дейност на Вашата са точно тези, с които трябва да се борите за предните позиции в търсачките. Затова полезно ще е да откриете по-реномираните такива и да разберете няколко основни неща:
3. Вмъкнете популярен бранд и имена в бранша –Това е е може би най-интересният метод . Когато сте се изчерпили напълно, просто потърсете новина за голям бранд във вашият бранш, с който в последният период има някаква грандиозна промяна/смяна на директор, промяна на собственик, та дори и някакви сензационни разкрития около съдружници и.т.н./ или знаменитост, свързана с бизнеса ви/например някоя популярна личност, чието име е свързано с бранша, в който Вашата дейност се развива. Потърсете и използвайте всякаква подобна информация, било то спекулация, афера или други подобни. Затова една индустрия колкото и „скучна” и безинтересна да изглежда и наистина да е такава, може лесно да следвате тези няколко съвета и ще забележите настъпилата промяна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар