петък, 16 май 2014 г.

Колкото повече продаваш, толкова по-голямо доверие печелиш


Както традицията повелява ние продължаваме с пълна сила да Ви запознаваме с всеки от нас - частица по частица, защото е важно клиентите ни да знаят кой стои отсреща.
Тя е луда, със страхотно чувство за хумор и прекалено артистична :))) тя просто е един страхотен колега и приятел, тя е Галя Цветанова. Оставяме ви да се запознаете лично с нея в интервюто по-долу :)))


1.Как се чувстваш във фирма НИТЕЛ М ЕООД?

-Щастлива е първото което бих казала 
Беше голяма промяна за мен, но реших да рискувам и всеки ден се убеждавам, че предприех заслужен риск. Ръководството на фирма НИТЕЛ М ЕООД повярваха в мен преди , а не след години, показани резултати, както се случва в голяма част от дружествата в България. Много важно е някой да повярва в теб, много, това те прави уверен, решителен и в голям процент успешен. Благодарна съм за шанса да работя тук и никога няма да забравя как в най-тежкият момент, който преживях в личен план, те бяха до мен и ми помогнаха да продължа напред , не като колеги , а като приятели, каквито всъщност сме ние!

2. Tи си част от отдел Продажби на Бизнес информационен каталог, което хич не е лесна задача. Какво прави продажбата възможна?

  -Да, така е. Всеки ден се сблъскваме с различен тип хора, затова в тази работа трябва да бъдеш хладнокръвен.
Клиентите често нямат време и за да се осъществи продажба трябва точно и ясно да се представи конкретната услуга. 

3.Кое ти дава стимул да продаваш повече и повече?

  -Удоволствието от постигнатите резултати и доказването, че винаги мога повече. Аз искам по-добър живот и мисля, че това е пътя.
Ще излъжа, ако кажа, че възнаграждението не ме стимулира :), но то по-скоро е резултата от положените усилия. Колкото повече продаваш, толкова по-голямо доверие печелиш сред колегите и ръководството си, показваш потенциал и амбиции на човек, който има желанието да се развива.  Неслучайно често употребявам думите на един много любим анимационен герой Мечо Пух : “Колкото повече, толкова повече.”

4.Важна ли е работната среда за успешните продажби?

  - Тя е най-важна. Когато работиш със сплотен колектив ти не усещаш как минава времето, зареден си, знаеш че останалите “N”на брой колеги са с теб и ще ти помогнат винаги, когато имаш нужда. Смея да кажа, че имам средата, която много хора искат, но нямат... Всичко това е до фирмена политика, когато ръководството е мислещо, се работи приятно и с лекота.


5.Искаш ли да развиваш уменията си в този бранш?

  -Определено да. Винаги съм мислила, че силата ми е само в директния контакт и директните продажби, но мениджъра - екип е човека, който ме разубеди в това и че не е късно да преоткриеш себе си. Този тип работа ми харесва, не ме натоварва и крайният резултат зависи от мен, базовият стимул в този бранш.

6.Как прекарваш времето отредено за почивка?

  -  Релакс вкъщи или навън с приятели. Две са основните неща, които максимално ме отпускат: едното са разходките сред природата и нощна София ( която обожавам) , другото е часовете  заети с творчество – било то шиене, кроене, майсторене на нещо от подръчни средства.

Няма коментари:

Публикуване на коментар