четвъртък, 29 октомври 2015 г.

С щипка любов, или за топлите моменти с колегите

Сещате ли се за онова чувство в неделя вечер, когато слънцето се е скрило и предстои времето за лягане? За малката буца в гърлото Ви, която не Ви оставя да забравите, че утре е понеделник?
Трябва да станете рано, да отидете на работа, да работите цели 8 часа… и така цели 5 дни. Истината е, че тази мисъл е отчайваща за много от нас. Но пък има и друг вариант – да превърнем работата в едно приятно прекарване на времето ни!
Затова, днес ще Ви издадем няколко наши малки тайни от създаването на приятна и зареждаща атмосфера в офиса и извън нея! Или иначе казано, малките жестове, с които си съжителстваме и подправяме дните си с малко вълшебство!
Ето ги и тях:
  1. Винаги започваме деня с чаша топло и ароматно кафе – за всеки е направено така, както го обича – чисто, с мляко, с млечна пяна, с канела, дълго, двойно и винаги… с малка щипка любов!
  2. В понеделниците, сякаш винаги неволно, но идва време на малък обзор на уикенда, когато всеки от нас иска и със сигурност има какво да разкаже на останалите - понякога комично, понякога абсурдно, а понякога и малко тъжно.
  3. Рождените дни!! Страхотни са! Всичко е празнично тогава... Всеки идва на работа с настроение.
    Колкото до рожденика - той се подготвя за нашата традиционна „изненада” в офиса, въпреки че всеки от нас знае за нея... Винаги е приятно, а и денят стартира с малко по-специално отношение! Разбира се, има пожелания, желания, торта и подарък.
  1. Пътуванията – една от любимите ни традиции. В тях се включват всички малки приключения, които изживяваме заедно, без значение дали са наблизо или надалеч, дали са за ден, два или три!

  2. Лакомствата – с настъпването на най-празничния сезон няма как да не споменем за слабостта ни към тях. И освен че обичаме да ги похапваме, обичаме и да ги споделяме. Неписано правило е, че ако някой сготви нещо вкусно вкъщи, всички очакваме да го опитаме. И така, в офиса винаги си имаме по някое друго изкушение за малките почивки!
  3. И накрая, може би едно от любимите ми – надприказването, смехът, лудостта и шегите, непобиращи се в каквито и да е рамки!
    Говоря за моментите, когато емоциите вземат връх, всеки започва да говори, шегите прехвърчат от бюро на бюро, изслушването остава на заден план и всички изпадаме в неконтролируем смях. Това са те! Това са едни от най-хубавите ни моменти в деня, в седмицата, в месеца... Помним тях и те ни зареждат догоре!
Истината е, че най-голямата тайна за нашето съжителство сме самите ние, или по-точно, това как въздействаме на атмосферата, когато сме заедно. Толкова сме различни един от друг и в същото време имаме толкова общо, сякаш идеята ни за щастие е някак си еднаква. Не може да се определи, но отношенията между нас създават нашата магия. Допълваме, всеки има специално местенце в екипа, което е точно за него и без него механизмът ще спре.

Така съжителстваме – с разбиране, грижа един за друг, малки жестове и разбира се – щипка любов!

вторник, 20 октомври 2015 г.

Работен съвет: 3 стъпки, които ще ни помогнат в борбата с отлагането на задачи

Случвало ли Ви се е да имате толкова много работа, че да не можете да се обърнете (образно казано)? Случвало ли Ви се е да си казвате как утре ще свършите „това”, „това” и „това” и така и да не го правите? Ако някой отговори с „не” и на двата въпроса, бихме искали да го поздравим! Ситуациите не винаги са свързани, но в повечето случаи, между тях стои един термин, който се нарича „прокрастиниране”. Това всъщност е прословутото отлагане и колкото и концентрирани и организирани да сме, поне веднъж ни се е случвало да го „осиновим”.


Отлагането е съвсем нормално, защото сме устроени така, че да избягваме неприятни за нас дейности. И все пак, работата трябва да бъде свършена, защо да я оставяме встрани за по-късно? Ако прокрастинирането е навик, определено е необходимо да бъде изкоренен възможно най-скоро.
Точно защото ценим не само своето собствено, но и времето на клиентите ни, ще дадем три дребни на пръв поглед стъпки, които прилагайки за всяка своя дейност, ще ни донесат по-добри резултати.

Стъпка 1

Разделяне работата на малки части.
Имате огромен и много важен проект, а още по-лошото е, че имате краен срок. Как да се справите? Просто отделете време за планиране – разбийте работата на малки части, направете структура, създайте от големия проект множество малки. Още по-ефективно е разпределяне на задачите по часове, с почивки, за да можете да постигнете ритъм и нещата да се случват плавно.

Стъпка 2

Започнете с най-приятната задача.
Оказва се, че най-трудното за стартирането на дадена работна дейност е самият старт. Да, точно така! Да започнем сега веднага, без да отлагаме, често е предизвикателство. Най-добрият начин за поставяне на начало е избирането на най-приятното за нас. Обяснението се свързва с отделянето на допамин – хормонът на зависимостите, или онзи, който „събужда” тръпката в хората. Когато извършваме приятни за нас дейности, се чувстваме щастливи, а това ни зарежда и ни прави по-продуктивни.

Стъпка 3

Концентриране и елиминиране на разсейващите фактори.
Facebook, Viber, звукът от хладилника, някоя хубава песен или каквото друго Ви дойде наум, са фактори, които действат разсейващо и могат да се окажат коварни. За да сте ефективни и да не отлагате, трябва да елиминирате дразнителите, или поне да ги сведете до минимум. Изключете звука на телефона си, спрете да влизате в социалните мрежи или да сърфирате из интернет, като за последното умни хора дори са разработили софтуер, който да не Ви позволява достъп до интернет определен брой часове.
Отлагането може да бъде преборено. Сигурни сме, че зад него се крият определени причини, но колкото по-бързо се справим с това, толкова по-успешни ще сме като професионалисти.

Пожелаваме Ви да не отлагате успеха си, а ако имате нужда от онлайн позициониране, да се обърнете към нас!




сряда, 14 октомври 2015 г.

"Когато повярваш в продукта си, "магията" се получава!"

С настъпването на новия сезон идва време да Ви запознаем с още едно  момче от нашия екип! Милен Мирославов е част от Бизнес Информационен Каталог повече от половин година, достатъчно време за да разберем, че той не взема живота твърде на сериозно, но добре знае какво иска да направи с него. Той е уравновесен, с много ясни представи за бъдещето и много шеговит поглед над настоящето. Сдържан, целеустремен и дисциплиниран… разбира се, малко луд и много забавен! Сам избира настроенията си и лесно разчупва ледовете пред себе си! Готов е да каже всичко в прав текст - без увъртания, в което предстои да се уверим!





Как се чувстваш във фирма НИТЕЛ М ЕООД?
М: Чувствам се много добре във фирмата. Атмосферата понякога е напрегната, но екипът компенсира със забавни шеги и напълно неконтролируем смях без причина!


Tи си част от отдел Продажби на Бизнесинформационен каталог, което хич не е лесна задача. Какво прави продажбата възможна?
М:  Все още не знам напълно какво прави една продажба възможна, но мисля, че настроението е най-важното нещо. Когато повярваш в продукта си, "магията" се получава.


Кое ти дава стимул да продаваш повече и повече?
М: Когато продам знам, че присъствието ми е оправдано и че съм си свършил работата. Повече продажби означава повече пари, по-добро настроение и не на последно място повече помощ за екипа в общата ни цел.


Важна ли е работната среда за успешните продажби?
М: Да, важна е . В случая средата е напълно задоволителна, все пак си имам чашка за кафе със Дейзи Маус ( или там, както се казваше ).



Искаш ли да развиваш уменията си в този бранш?
М: Почти никога не знам какво искам. Но инвестираното време в работния процес ми показва, че искам да се усъвършенствам в тази сфера до момента, в който ще бъда доволен от себе си.


Как прекарваш времето отредено за почивка?
М: Слушам музика, разцъквам facebook, а и чета някоя друга полезна статия.
  
  

вторник, 6 октомври 2015 г.

Имате бизнес? Позиционирайте го в Google Maps!


Google. Гигантът, който постоянно се променя и усъвършенства. Бизнес развитието на много компании, както и почти всичко в интернет зависят от Google. Ако не сме там, къде сме, питаме понякога.

Ползите, които един бизнес може да извлече от различните инструменти на компанията, са много и разнообразни. Чрез платформата Google My Business управлението на онлайн присъствието на дадена дейност добива друг облик. Платформата включва Google Maps, Google +, Google Analytics и Google AdWords.

Ето защо, след като преди време бяхме посочили какво означава дейността Ви да има бизнес страница в Google +, днес ще Ви покажем защо трябва да сте на картата на Google и колко важно е това да се случи и поддържа професионално. Функцията Google Maps, или известна още като Google Places, е лесна за управление, но по-важното е, че е задължителна предпоставка за информиране на потребителите.

Нужно е да бъдем откриваеми на картата, за да могат клиентите ни да стигат до нас по-лесно и бързо. Безспорно! Услугата е удобна и достъпна.


Какво изисква Google като информация:


Това, което задължително трябва да посочите за бизнеса Ви, е страна, в която се намирате, пощенски код, точен адрес и телефонен номер.

Особено важно е да се подбере и точна категория за дейността Ви. Обикновено Google дава предложения, но е хубаво да се изпробват различни ключови думи, докато се достигне до точното дефиниране на бизнеса.

Хубаво е под внимание да се вземат и някои други подробности. След като се извърши регистрация, адресът не излиза на картата веднага, защото преди това Google изисква верификация. За да бъде извършена тя, в рамките на няколко седмици се изчаква получаване на писмо с PIN код за удостоверяване на дадения адрес. Има случаи, когато  Google изпращат sms или автоматично телефонно обаждане за получаване на PIN кода. Но това е рядкост.


ОБЪРНЕТЕ СПЕЦИАЛНО ВНИМАНИЕ НА:

Много често бизнеси правят заявления за въвеждане в Google Maps два или три пъти, защото някой забравя да следи за писмото от Google или забравя да въведе кода веднага, а срокът на валидност на  PIN-а е 30 дни. Това, разбира се, няма да Ви се случи, ако сте поверили отговорната задача за поддръжка и управление на профила Ви на опитни специалисти.

Да използвате Google My Business е основополагащо за успеха Ви. Възползвайте се максимално от това. А ние сме насреща за въпроси и за да Ви помогнем да въведете дейността си на картата на Google! 

Можете да ни откриете на сайта ни или във facebook