вторник, 22 март 2016 г.

Платформите Foursquare и Trip Advisor и ползите от тях за бизнеса ни

Foursquare и Trip Advisor са две от най-използваните социални платформи (приложения) за локации, които помагат на потребителите да изберат най-добрите дестинации и заведения, както и да споделят мнение и препоръки за тях.

Двете платформи се явяват верен съюзник на всеки бизнес, който желае да се позиционира като обичано и посещавано място, съчетаващо качество и удобство за посетителите си.

Днес  ще Ви разкажем по-подробно за ползите за бизнеса от Foursquare и Trip Advisor и как тези платформи могат да Ви влязат в употреба.

Какво представлява накратко Foursquare?

Над 50 млн. души използват тази платформа, за да споделят мнение, снимки и препоръки (по данни на Foursquare). Foursquare ни помага да откриваме нови места чрез общност, на която имаме доверие.
Хората използват Foursquare, за да проверят места  чрез мобилните си телефони. След като са проверили търсеното в точно определено населено място, могат да споделят с техните Foursquare приятели, Facebook приятели и Twitter последователи.
Позиционирането на картата на Foursquare помага за създаване на диалог с потребителите. А най-добрата обратна връзка идва именно от тях. 

Foursquare дава възможност за вслушване в съветите им и за развитие спрямо тяхното мнение.


Какви са предимствата на Foursquare за бизнес цели?

Foursquare е идеалната платформа за скъсяване на разстоянието между нашата офлайн и онлайн аудитория по един достъпен и лесен начин. Приложението е подходящо както за малък, така и за голям бизнес.
Има близо 1 млн. фирми във Foursquare в момента, а платформата помага за изграждане на  клиентска база с нови перспективи и поощрения за най-лоялните клиенти.

1Foursquare позволява да гарантираме, че точно нашият бизнес се намира на точно определения адрес.

Физическото присъствие е най-важно за потребителите офлайн. Виждайки ни позиционирани, те ще знаят, че няма как да сбъркат мястото.
Регистрацията във Foursquare позволява и избор на категория на бизнеса, който развиваме.

Основните категории, от които може да се избира са:
„Изкуства и забавление”, „Колежи и университети”, „Храна”, „Нощен живот”, „Дейности на открито и развлечения”, „Професионални и други места”, „Жилища”, „Пазаруване и услуги”, „Пътуване и транспорт”.
Всяка от тези категории има включени подкатегории, които помагат за още по-точно дефиниране на дейността.

2. Foursquare позволява да информираме последователите си за локални промени

Можем да изпращаме актуализации от мястото на нашия бизнес и така всички, които са в близост, ще бъдат уведомени. Това е много удобно, ако дадено заведение е в ремонт или ако предлагаме отстъпки, промоции и друга полезна и релевантна информация за потребителите ни.

Тази опция е работеща само за десктоп версията на Foursquare, а не за мобилното приложение.

3Добавяне на ангажиращи съвети за бизнеса – показване на отговорност към потребителя

Хората, които посещават мястото ни във Foursquare, могат да оставят своето мнение и да споделят опита си. Те могат дори да дават съвети и от минал опит и да правят сравнения с други места, които са посещавали. Съветите, които са били най-ценни и най-харесвани от потребителите се появяват най-отгоре. Идеята това да се случва така е, за да може най-релевантните и верни коментари и съвети да изпъкват и информацията да бъде максимално полезна.

Добавянето на полезни съвети за нашия бизнес чрез бизнес профил е отличен начин да споделяме нашите силни страни като фирма и да показваме човешката страна на бизнеса си.
Оставянето на съвети за наши специални предложения, любимите ни служители или дори за местоположението на най-близкия банкомат, са примери за това как можем да помогнем на потребителите да получат най-голяма добавена стойност от нашето Foursquare присъствие.
За бизнеса ни е важно и да дава съвети за съседни локации и да насърчава потребителите за места в същия район. Така ще достигнем до повече хора и ще покажем, че сме отговорни.


4. Управление на всички локации на даден бизнес

Да си представим, че управляваме верига от заведения или магазини. Foursquare ни позволява да създадем своя страница, в която да са включени всички тези локации, а това ще улесни тяхното управление.
Предимствата на страниците във Foursquare  са, че можем да я брандираме, като започнем от профилната снимка. Има място и за информация за фирмата, както и секция за връзка към сайта ни и свързване с профили във Facebook и Twitter.

5. Промотиране на събития

Използването на актуализации от страницата ни във Foursquare, когато сме на дадено събитие, ще ни позволи да достигнем до нови аудитории и да насърчим интереса към нашите услуги, щанд, конференция или откриване на магазин или заведение.

Какво представлява накратко Trip Advisor?

Trip Advisor е най-големият в света туристически сайт, който позволява на потребителите да планират и резервират перфектното пътуване. В Trip Advisor можем да намираме препоръка за различни места – дестинации, хотели, ресторанти, увеселителни паркове и други.  

Съдържа набор от сайтове и поддържа най-голямата туристическа общност в света, достигайки 350 милиона уникални посетители месечно, както и повече от 290 милиона мнения и ревюта. Доволни клиенти могат да споделят мнение и да препоръчват. Местата, които са включени в платформата, получават и стикер. 


Какви са предимствата на Trip Advisor за бизнес цели?

Препоръчително е да имаме профил в Trip Advisor, когато работим в сферата на туризма. Множество хотели, хостели и заведения използват платформата, за да докажат, че предлагат качествени услуги и за да бъдат по-лесно намирани от потребителите. Trip Advisor е платформа, която съставя ранг на местата, благодарение на мнението на посетителите и техните ревюта.



1. Повишаваме доверието към бизнеса ни

Когато създадем профил в Trip Advisor и отбележим мястото, на което се намираме, от платформата ни изпращат безплатен стикер, който гарантира, че участваме в нея. Това е повече от полезно, защото така потребителите получават доказателство и гаранция, че бизнеса ни търси тяхното мнение и съответно е склонен да подобрява и адаптира услугите си.

2Рейтинг

Колкото по-посещаемо е нашето място, толкова повече то се издига в рейтинговата система на платформата. Това от своя страна би ни помогнало да станем по-видими и когато потребителите търсят място за отдих, да попаднат на нас.

3. Можем да отговаряме на получените ревюта

Когато потребители споделят мнение относно нашето заведение, хотел, хостел, ние в качеството си на управляващи бизнеса, можем да им отвърнем. Това е особено полезно, когато в коментарите присъства и негативна нотка – винаги можем да се защитим или да оборим негодуванието, или пък да се извиним и вземем поука. Така създаваме връзка с потребителите и им показваме, че ни е грижа за тях.

4. Предлагане на специални оферти

И тук, както и във Foursquare, можем да предлагаме на потребителите в мрежата отстъпки, промоции или друг тип стимулиране.


5.  Връзка към други социални мрежи

В страницата в Trip Advisor има бутон, който води до страницата ни във Фейсбук. Така ние може да изпратим оценката си директно във Фейсбук.

За да работят още по-добре за нас и нашия бизнес, Foursquare и TripAdvisor могат да се обединят. Така със сигурност ще бъдем по-прозрачни и достъпни и ще можем да съчетаем качествено присъствие онлайн и офлайн. А обратната връзка на потребителите ще ни помага да развиваме и подобряваме дейността си постоянно.






Ако се нуждаете от консултация или имате въпроси относно платформите, можете да се обърнете и към нас ТУК.



Няма коментари:

Публикуване на коментар