В предишната
част Ви посочихме кои са водещите тенденции, които експертите посочват за
2016-та година и как бизнесите биха могли да се възползват от тях. Приложенията
са навсякъде, а над всичко отново е негово Величество потребителят! И как няма –
всички сме потребители и знаем колко е важно тези, чиито услуги ползваме,
постоянно да подбуждат любопитството ни и да ни карат да се чувстваме щастливи!
И нека
продължим с останалите точки от класацията:
1. Социална грижа
Social media маркетингът може
да включва много споделяне и публикуване, но тези взаимодействия водят до
индивидуално коментиране, споделяне, отговаряне и рейтинг. През 2016 г. се
уверете, че Вашите маркетингови послания в социалните мрежи са придружени от
способността да се свържете и да поддържате диалог с хората, до които сте
достигнали.
Това означава
мониторинг на социалните Ви мрежи и използване на инструменти, които да
отговорят за социалното ангажиране и отваряне на по-нататъшен диалог с клиентите,
които трябва да бъдат обслужени.
2. Защита от измами
Ще се запитате как защитата от измами
може да е маркетингова тенденция? Защото множество търговци изпращат съобщения
до клиенти и потенциални такива, а това е свързано с измами, които някои могат
да използват от името на марката при отваряне на имейл. Необходимо е да се
уверим, че нашите имейл маркетингови системи използват домейн базирани
съобщения, докладване и стандарт на съответствие и в случай на измама и
злоупотреба с бранда ни, нашите клиенти ще бъдат уведомени за това.
3.
Маркетинг мидълуеър
През 2016 г. маркетинговите отбори
обръщат внимание на маркетинговите технологии, а това създава необходимостта от
мидълуеър, или казано на разбираем език – софтуер, който е в услуга на
софтуерните приложения и операционните системи, спойката, която позволява на
разработчиците да приложат връзката между ядрото на технологията и потребителя
(няма да задълбаваме повече в това). Маркетинг мидълуеър позволява на
различните технологии да работят заедно и осигурява анализ на взаимодействията
между клиентите и различните кампании.
4.
Growth
engineering
Отново интересен термин, който не
можем да преведем буквално на английски, но който бихме свързали едновременно с
растежа на дадена компания и технологиите.
Така например приложенията могат да
направят нещата по-лесни за хората, които не знаят как се програмира, но има и
много приложения и настоящи функции, които правят нещата по-лесни и за хора,
които са запознати с програмирането. През 2016 г. се уверете, че използвате
услугите на софтуерните разработчици и инженери, за да ви помогне това да създадете топ ниво на дигиталните
изживявания, автоматизирани маркетингови процеси и интерактивно съдържание за
своите потребители.
5.
Акаунт базиран маркетинг (АБМ)
Маркетинг фунията се променя и през
2016 г. за B2B маркетинга поради две причини. Първо, многото влиятелни и заинтересовани
страни, които взимат решения, в рамките на бизнесите, правят по-трудно за
достигане маркетинговото съобщение до отделния човек, който трябва да вземе
решение. Второ, достигането до различни хора със съдържание, които трябва да
вземат решение, е по-важно от всякога, защото повечето бизнес решения започват
именно онлайн и вече са достигнали до някакъв етап, когато sales
служителят има шанс да
говори на живо с тези, които участват във взимането на решения в компанията.
Акаунт базираният маркетинг или е в
пространството от известно време, но ще получи значителен тласък през 2016 г.
Този метод на търговията участва в поканата и измерването на ангажираността в
различните роли и нива на властта в една организация, за разлика от привличането
на потенциални клиенти, които да се превърнат в реални такива на линейно ниво.
Потребителите са навсякъде, затова е
необходимо на първо място да мислим за тях, защото когато ги познаваме,
работата с тях ще бъде много по-лесна! Ето така ние също се стремим винаги да
сме от полза и да отговаряме на нуждите Ви. Знаете къде да ни намерите: www.biznes-catalog.com
Източник: www.entrepreneur.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар